Livrare si receptie

Comanda se poate lansa telefonic sau direct din site,  Inainte de a lansa comanda, verificati disponibilitatea produsului, si apoi trimiteti un e-mail.
• Preluarea comenzilor se face in fiecare zi lucratoare. In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, acestea vor fi preluate in urmatoarea sau in prima zi lucratoare;
• Confirmarea comenzii – un reprezentant de vanzari va intra in contact cu tine si-ti va da toate detaliile comenzii tale.
• Livrarea comenzii – produsul tau va intra in procesul de livrare in maxim 72 ore de la confirmarea comenzii.

Livrarea se face prin:

  • Transport direct de la producator
  • Fan Courier
  • Urgent Cargus Express

Pentru receptia marfii faceti urmatoarele operatiuni:

  • verificarea documentelor;
  • verificarea identitatii si marimii lotului (receptia cantitativa);
  • verificarea calitatii (receptia calitativa).
  • Verificarea documentelor:
  • documentele de insotire a marfii: de livrare, de transport ;
  • documente de atestare a calitatii: buletin de analiza, certificat de calitate

Pentru receptia calitativa a marfii faceti urmatoarele operatiuni:

  • identificarea produselor din lot;
  • examinarea ambalajelor;
  • verificarea integritatii sigiliilor;
  • verificarea marcarii si etichetarii;
  • definirea planului de control;

In cazul in care marfa livrata nu corespunde cu marfa comandata, poti suna la numarul de telefon 0238/ 560 000 si un reprezentant va analiza cerintele tale si le va rezolva conform intelegerii dintre cele doua parti.